سرقت 100خودرو به دست سارق حرفه ای / ماهرانه دزدی می کرد

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: اوایل مهرماه سال جاری یکی از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تماس و ماموران کلانتری را در جریان وقوع یک فقره سرقت داخل خودرو قرار می دهد ، با ثبت اظهارات اولیه شاکی در کلانتری پرونده با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران توضیح داد با تشکیل پرونده کارآگاهان پایگاه یکم این پلیس برای بدست آوردن سرنخی از عامل یا عاملان سرقت به محل سرقت مراجعه و در گام اول تحقیقات میدانی به دست آوردند سارق تلفن همراه خود را حین سرقت در داخل خودرو جا گذاشته است و همین سرنخ کافی بود تا تحقیقات پلیسی وارد گام بعدی شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند در رصدهای اطلاعاتی هویت سارق را شناسایی کنند ادامه داد: در شاخه دیگر از بررسیهای پلیسی مشخص شد که سارق اموال سرقتی را به ۲ مالخر می فروشد.

وی گفت : در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه سارق و ۲ مالخر شناسایی و در عملیاتهای جداگانه و مستقل هر ۳ متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد از مخفیگاه متهمان تعدادی قطعات و تجهیزات خودرو کشف و سارق به ۱۰۰ فقره سرقت و فروش اموال مسروقه به ۲ مالخر اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تا کنون ۱۰ مال باخته شناسایی شده اند اضافه کرد: هر ۳ متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی و با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت خودرو پایگاه یکم این پلیس قرار دارند.

 

 

کدخبر: 967265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟