کارچاق کن در دام پلیس افتاد / او ادعا نفوذ در دستگاه قضائی را داشت

به گزارش رکنا، حیدر آسیابی رئیس‌کل دادگستری گلستان صبح امروز در بازدید از مراکز قضایی شهرستان گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی رصدهای حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان و گزارش‌های دریافتی، موضوع فعالیت فردی که با ادعای ارتباط با مسئوولان قضایی از آنها در ازای تغییر مسیر پرونده از قربانیان کلاهبرداری می‌کرد گزارش شد.

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان این فرد شناسایی و دستگیر شد.

رئیس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه قربانیان به دلیل وضعیت مالی خوب این فرد و ادعاهال واهی و فریب دهنده، در مسیر این کلاهبرداری قرار گرفته و اموال خود را از دست دادند.

آسیابی گفت: این متهم فقط در یک مورد یک دستگاه خودروی سواری و هفت سکه طلا از قربانی دریافت کرده بود.

وی تاکید کرد: در تحقیقات مشخص شد فرد دستگیر شده هیچ ارتباطی با هیچ فردی در دادگستری ندارد و با ادعاهای واهی و فریب دهنده از قربانیان کلاهبرداری می‌کرده است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در خصوص این فرد در حال انجام است گفت: من به مردم عزیز توصیه می‌کنم پرونده‌های خود را از مسیرهای قانونی دنبال کنند و  با وعده‌های واهی کارچاق کن‌ها، وقت و مال خود را هدر ندهند.

آسیابی گفت: مردم می توانند در تماس با  شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان به صورت شبانه روزی با گزارش‌های خود درباره کارچاق کن‌ها و متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه به دادگستری برای شناسایی آنان کمک کنند.

کدخبر: 967845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟