شوخی مرگبار 2 کودک با کلت کمری در کرمان / پسر 9 ساله هدف گلوله مرگ قرار گرفت

به گزارش رکنا،  رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج  در تشریح این حادثه دلخراش  اظهار کرد: شوخی مرگبار دو  کودک با اسلحه کلت کمری منجر به مرگ تلخ یک پسر بچه ۹ ساله در  روستای ا... آباد بخش نگین کویر فهرج شد.

قاضی امیرحسین بهجتی با بیان  این که وجود سلاح‌های غیرمجاز در منطقه تهدیدی برای امنیت شهروندان و جان انسان هاست، ادامه داد: متاسفانه روز گذشته دو پسر بچه ۹ ساله در روستای ا... آبادشهرستان  فهرج با یک قبضه سلاح کلت کمری مسلح که در منزل در دسترس این دو کودک بوده، به قصد بازی و شوخی به طرف دوست هم سن و سال خود را  نشانه می‌گیرد که براثر تیراندازی و شلیک گلوله پسربچه دیگر هدف اصابت گلوله قرارگرفته و دچار جراحات شدید می‌شود.

وی افزود: بلافاصله این کودک به بیمارستان شهرستان همجوار(ریگان) اعزام و منتقل می‌شود که بر اثر اصابت گلوله به سر و صورت و شدت جراحات و خونریزی، در مرکز درمانی جان خود را ازدست داد.

این مسئول قضایی خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل شده و موضوع درحال بررسی است و تحقیقات تکمیلی در این خصوص  از سوی دستگاه قضایی و پلیس همچنان ادامه دارد.

این مقام قضایی در پایان هشدارداد: نگهداری سلاح غیرمجاز جرم محسوب می‌شود و بی احتیاطی پدر خانواده  و در دسترس قرار دادن اسلحه غیرمجاز منتهی به این حادثه دلخراش و غیرقابل جبران شده است. فرمانده انتظامی شهرستان فهرج هم وجود سلاح غیرمجاز در منزل زمینه ساز این حادثه هولناک دانست.

سرهنگ  احمدپور افزود: این پسر نوجوان که باعث مرگ دلخراش پسری دیگر در منزل خود شده بود، دستگیر شد و  یک بار دیگر در خصوص نگهداری نکردن  سلاح در منزل و در دسترس کودکان هشدار داد. این مقام انتظامی اضافه کرد: در دسترس بودن یک قبضه کلت کمری و شلیک یک پسر نوجوان به پسری هم سن و سال خودش در یک منزل روستایی مرگ  این پسر نوجوان را به همراه داشت.

وی افزود: لحظاتی پس از گزارش  این حادثه  هولناک به پلیس، ماموران انتظامی در خصوص  دستگیری عامل تیراندازی، کشف سلاح و پیشگیری از تبعات احتمالی بعدی وارد عمل شدند این فرد را دستگیر کردند.فرمانده انتظامی فهرج با اشاره به این که در این زمینه  پرونده قضایی تشکیل شده که  موضوع در حال بررسی است.

این  دو مقام قضایی و انتظامی  در پایان هشدار دادند: نگهداری سلاح غیرمجاز جرم محسوب می‌شود و متاسفانه بی احتیاطی پدر خانواده در دسترس قرار دادن اسلحه غیرمجاز منتهی به این حادثه دلخراش و غیرقابل جبران شده است.

کدخبر: 968029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟