دزد خودروهای محله سعادت آباد زمینگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودروهای پارک شده در حاشیه بلوار دریا در سعادت آباد تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب قرار گرفت و ماموران با مراجعه به محل‌های سرقت و انجام  تحقیقات محلی  و رصدهای اطلاعاتی،  سرانجام تصویر فردی را که در این سرقت‌ها دست داشت، به دست آوردند.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید به محل‌های سرقت رفته است. با افزایش گشت‌زنی‌های انتظامی، ماموران طی یک عملیات ضربتی متهم را در حالی که قصد انجام سرقت دیگری را داشت دستگیر و از متهم آلات و ادوات سرقت و دو حلقه لاستیک سرقتی را نیز کشف کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم با پرسه زنی در معابر عمومی و پس از شناسایی خودروهایی که ایمنی کمتری داشتند، لاستیک زاپاس آنها را به سرقت برده بود. او در جریان بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت محتویات از داخل خودروی شهروندان اعتراف کرد. 

مافی با بیان اینکه شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستورکار ماموران قرار دارد، گفت: همچنین تاکنون  تعدادی از مالباختگان شناسایی شده‌اند. متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای اخذ دستور قضائی به دادسرا منتقل شد و تحقیقات پلیسی در این خصوص کماکان ادامه دارد.

کدخبر: 968613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟