دستبرد به خانه های مشهد با پراید سرقتی ! / شیلک های پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا،  ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد در ادامه اجرای طرح مقابله با سارقان و مالخران به سرنشینان یک دستگاه پراید در بولوار مهر مادر مشکوک شدند و دستور توقف دادند اما راننده با مشاهده خودروی پلیس به صورت دنده عقب پدال گاز را فشرد و به طرز وحشتناکی از محل گریخت.

اخطارهای قانونی پلیس هم بی فایده بود تا این که نیروهای انتظامی به ناچار شلیک های  هدفمند را دستور کار قرار دادند و درحالی متهمان را دستگیر کردند  که راننده مسافت زیادی را نیز روی رینگ و لاستیک پنچر شده حرکت کرده بود.

دربازرسی از داخل پراید تعداد زیادی لوازم منزل مانند تلویزیون، آبمیوه گیری ،اتو ،پتو و... کشف شد. در همین حال بررسی ها نشان داد که خودروی پراید نیز شب  قبل از مقابل یک منزل مسکونی در منطقه خواجه ربیع سرقت شده است.

طولی نکشید که دو سرنشین پراید با دستور سرهنگ روح ا...شجاعی (رئیس کلانتری خواجه ربیع)به مقر انتظامی انتقال یافتند ومورد بازجویی های تخصصی قرارگرفتند.

واکاوی های پلیس بیانگر آن بود که متهمان از اعضای سابقه دار و حرفه ای یک باند سرقت هستند که بعد از سرقت پراید به دو منزل مسکونی دستبرد زده اند.

در همین حال نیروهای انتظامی با راهنمایی های سرهنگ احمد نگهبان(فرمانده انتظامی مشهد)سومین عضو باند را نیز که درسرقت های مذکور شرکت داشت، در یک عملیات ضربتی به دام انداختند وبدین ترتیب تحقیقات برای ریشه یابی جرایم احتمالی دیگر این باند سرقت ادامه یافت.

کدخبر: 969450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟