جوان عاشق پیشه قمه کشان به خواستگاری دختر جوان رفت ! / در مسیر مدرسه آشنا شدیم !

به گزارش رکنا، روزگذشته نیروهای کلانتری سپاد مشهد با تماس شهروندان مبنی بر عربده کشی و جنجال آفرینی یکی از اراذل و اوباش قمه کش ،بی درنگ عازم خیابان شقایق شدند و جوان 18ساله ای را دستگیر کردند که بررسی های مقدماتی نشان می داد وی از مجرمان سابقه دار است.

درهمین حال دختر 19ساله ای که از جوان مذکور شکایت کرده بود، به بیان چگونگی این حادثه جنجالی پرداخت و به عوامل انتظامی گفت: دو سال قبل در مسیر مدرسه با «م»آشنا شدم ولی بعد از مدتی فهمیدم که او از تالمات روحی و روانی رنج می برد به همین دلیل تصمیم به قطع ارتباط با وی گرفتم ولی او به ادامه این ارتباط اصرار داشت و تهدیدم می کرد که ماجرای دوستی خیابانی را برای خانواده ام بازگو می کند.

به همین دلیل از او خواستم به خواستگاری ام بیاید تا با یکدیگر ازدواج کنیم؛ چراکه می دانستم با مخالفت خانواده ام روبه رو می شود و با همین بهانه می توانم به این ارتباط پنهانی پایان دهم! ولی او بعد از شنیدن پاسخ منفی خانواده ام ،برای من ایجاد مزاحمت می کرد تا این که با حالت مستی به در منزلمان آمد و با عربده کشی و فحاشی به تخریب در حیاط و خودرو پرداخت. او همچنین با همسایگان مان درگیر شد و با قمه به طرف آن ها هجوم برد که اهالی محل با پلیس 110 تماس گرفتند و ...

خواستگار جنجال آفرین نیز که با دستور سرهنگ جواد یعقوبی (رئیس کلانتری سپاد مشهد) مورد بازجویی‌های فنی قرار گرفته بود،در این باره گفت:من قبول دارم شب گذشته به همراه دو تن از دوستانم و دختر مورد علاقه ام در پارک بودیم که درگیری و مشاجره لفظی بین من وآن دختر به خاطر خانواده اش شروع شد،من هم که بسیار عصبانی بودم به در منزل آن ها رفتم تا خودنمایی کنم؛ چراکه خانواده اش به خواستگاری من پاسخ منفی داده بودند. این متهم که مدعی است به مواد مخدر سنتی (شیره وتریاک) اعتیاد دارد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: روزنامه خراسان

کدخبر: 969765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟