قتل تلخ مادر در مسیر سفر / مسافرت خانوادگی رنگ خون گرفت

به گزارش رکنا ؛ سردار سرتیپ دوم جلیل موقوفه‌ئی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در پی اعلام یک مورد نزاع و درگیری در ابتدای منطقه سردره گرمسار، به سرعت ماموران گشت انتظامی این شهرستان به محل اعزام و در بدو حضور مشاهده کردند خانم ۶۰ ساله بر اثر جراحت شدید بر روی زمین افتاده است که با هماهنگی اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه این خانم در بیمارستان به علت شدت جراحت وارده فوت کرد، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات فنی پلیس برای پی بردن به علت ماجرا و دستگیری قاتل آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: نتایج اقدام‌های تخصصی پلیس و بررسی‌های همه جانبه حاکی از آن بود که این خانم به همراه پسر ۴۵ ساله‌اش از یکی از استان‌های همجوار عازم پایتخت بودند که در مسیر به علت مشکلات و اختلافات خانوادگی به مشاجره و درگیری لفظی پرداختند و پسر متوفی با جسمی سخت مادر خود را قتل رسانده است.

سردار موقوفه‌ئی با بیان اینکه قاتل نادم و پشیمان در همان ساعات اولیه دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: عدم کنترل خشم و روابط معیوب خانوادگی زمینه‌ساز چنین اتفاق ناگواری شد و انتظار می‌رود برنامه‌هایی از سوی نهادهای متولی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی برای آموزش همگانی درباره کنترل خشم اجرایی شود تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

 

کدخبر: 970044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟