این زن صیغه ای را می شناسید ؟! /  مردان را خوب شناخته بود ! / پلیس در تعقیب اوست !

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با شکایت پسری پولدار به نام نیما آغاز شد.

 وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: من مهندس هستم و وضع مالی خوبی دارم. حدود یک سال قبل با دختری به نام آرشیدا آشنا و به او علاقمند شدم. من او را به عقد موقت درآوردم تا بیشتر با هم آشنا شویم و سپس جشن عروسی را برگزار کنیم .من در مدت یک سال دلباخته آرشیدا شده بودم .به همین خاطر ماشین مدل بالا و مقدار زیادی طلا به او هدیه دادم اما مدتی پیش متوجه شدم او به من خیانت کرده و با یک مرد جوان در ارتباط است.

وی ادامه داد: من به محض اینکه به ماجرا پی بردم با آرشیدا تماس گرفتم اما او یکباره ناپدید شد و جواب تلفن‌هایم را نداد.

شکایت های مشابه

در حالی که این پرونده در دادگاه کیفری استان تهران تشکیل شده و دختر جوان به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب قرار داشت ،شکایت مشابهی به پلیس رسید.

شواهد  نشان می‌داد آرشیدا در زمانی که صیغه مهندس جوان بوده ،مرد پولدار دیگری به نام سپهر را نیز به تله انداخته و به عقد موقت وی درآمده و از او نیز کلاهبرداری میلیاردی کرده است.

 در حالی که شمار  شاکی‌ها به 3 نفر رسیده بود ماموران به ردیابی دختر کلاهبردار پرداختند و دریافتند وی همزمان با 3 مرد پولدار در ارتباط  بوده است.ماموران در ادامه تحقیقات ردی از دختر جوان به دست نیاوردند .در بررسی ها روشن شد آرشیدا با ترفندی خاص پسران پولدار را به تله می‌انداخت و آنها را دلباخته خودش می کرد و پس از اینکه از آنها خودرو مدل بالا و مقداری طلا هدیه می گرفت می گریخت.

پرونده دختر فراری با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا وی به اتهام ارتباط همزمان با چندین مرد و کلاهبرداری از آنها غیابی محاکمه شود.

کدخبر: 971108 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟