باند سارقان زورگیر خشن در دام پلیس تهران

به گزارش رکنا، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ با اشاره به این خبر، گفت: با وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری از شهروندان در تهران و دریافت شکایت از سوی مال باختگان، پرونده این سرقت ها در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات اطلاعاتی و میدانی دریافتند؛ تعدادی از سارقان در قالب تیم های 2 نفره و 3 نفره با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت و به کارگیری سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و طلاجات از شهروندان در محله های خلوت و تاریک می کنند.

وی تصریح کرد: تحقیقات ادامه داشت تا این که اعضای یک باند هفت نفره از سارقان، شناسایی شده و تیم های عملیاتی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

سردار ولی پور گودرزی، ادامه داد: در گام بعدی طی مراقبت های شبانه روزی و به کارگیری از شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند مخفیگاه این سارقان را شناسایی و طی عملیات های همزمان و غافلگیرانه در مناطق جنوب تهران آنها را دستگیر کردند.

وی بیان داشت: از مخفیگاه آنها 2 دستگاه موتورسیکلت،10دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، پنج قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح گرم کشف و به همراه متهمان به اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شدند.

سردار گودرزی، در ادامه بیان داشت: در تحقیقات علیرغم انکار و کتمان حقیقت از سوی متهمان، پس از مواجهه با مستندات و دلایل موجود، به ارتکاب حدود50 فقره سرقت، زورگیری و قاپ زنی تلفن همراه در محله های مختلف شهر تهران اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان در حال شناسایی مالخران اموال مسروقه هستند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، برای کشف دیگر جرایم و شناسایی سایر شکات در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

کدخبر: 971247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟