زنده زنده سوختن دو زن جوان و یک مرد در انفجار ویران کننده / در یاسوج رخ داد

به گزارش رکنا ؛ سرپرست اورژانس۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع انفجار ناشی از نشت گاز یک منزل مسکونی در شهر یاسوج خبر داد و گفت: این حادثه ۳ مصدوم داشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.

«محمدامین نیکویی نژاد» ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران افزود: حادثه انفجار واحد مسکونی در منطقه نجف آباد شهر یاسوج ساعت ۱۴:۳۴ امروز ۲۳ بهمن به مرکز پیام شهر یاسوج گزارش شد و سه دستگاه آمبولانس اورژانس این مرکز در کمترین زمان برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

وی، با اشاره به اینکه در این حادثه، انفجار باعث تخریب و آتش‌سوزی منزل مسکونی شد و مصدومان این حادثه دچار سوختگی و آسیب حاصل از انفجار شدند، اظهارکرد: ضمن اطفای حریق و ایمن‌سازی محل حادثه توسط آتش‌نشانان، ۳ نفر ساکنان منزل که دو خانم ۲۲ و ۱۸ ساله و یک مرد ۲۹ ساله بودند بعد از دریافت اقدامات درمانی اولیه، به مراکز درمانی شهر یاسوج منتقل شدند.

انفجار منزل مسکونی

وی علت وقوع این حادثه را انتشار گاز شهری دانست و خاطرنشان کرد: البته علت دقیق تر حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به شهروندان توصیه می شود با بررسی وسایل گازسوزِ محل زندگی خود و اطمینان از سلامت این نوع لوازم از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

انفجار منزل مسکونی

کدخبر: 971887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟