مرگ پسر تهرانی پس از عمل جراحی ختنه

به گزارش رکنا، نخستین حادثه صبح دوشنبه رخ داد. زنی که باردار بود برای به دنیا آوردن فرزندش در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و هرچند فرزند او سالم به دنیا آمد اما زن جوان ناگهان جان باخت و خانواده‌اش از تیم پزشکی شکایت کردند که تحقیقات در این پرونده به دستور بازپرس جنایی تهران ادامه دارد.

دومین حادثه مرگبار شامگاه یکشنبه رقم خورد. رهگذری هنگام عبور از خیابانی در پایتخت چشمش به پیکر بی‌جان مردی میانسال افتاد. قربانی حدود 53 سال سن داشت و چند ساعتی از مرگش می‌گذشت. علت مرگ او اما مشخص نبود و با توجه به مشکوک بودن ماجرا، جسد مرد میانسال برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.

سومین حادثه، مرگ غم انگیز پسری 2 سال و نیمه بود. این پسر خردسال توسط خانواده‌اش برای انجام عمل ختنه به یکی از کلینیک‌های تهران منتقل شده بود. وی پس از جراحی مرخص شد اما روز بعد دچار خونریزی شده و خانواده‌اش وی را به مطب پزشک بردند. پزشک دارویی تجویز کرد و کودک به همراه پدر و مادرش به خانه منتقل شد اما چند ساعت بعد قلبش از تپش ایستاد و جان باخت و حالا تحقیقات درباره علت مرگ او آغاز شده است.

اما چهارمین حادثه مرگ مرد جوانی معروف به شل بود. این مرد به‌دلیل اینکه خوب نمی‌توانست راه برود در بین افراد کارتن‌خواب و دوستانش به مهدی شل معروف شده بود. وی در فضای سبزی حوالی فرحزاد، آلونکی درست کرده و در آنجا زندگی می‌کرد و کارش جمع‌آوری و فروش ضایعات بود که پیکر بی‌جانش در فضای سبز پیدا شد و احتمال می‌رود که وی به قتل رسیده باشد.

 

کدخبر: 971986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟