نوه بازیگوش حساب میلیونی پدربزرگش را خالی کرد + جزییات

به گزارش رکنا ؛ سردار حسن مفخمی شهرستانی طی گفت‌وگویی، گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز بیش از یک میلیارد ریال از حساب بانکی وی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

نوه حساب پدربزرگ را خالی کردوی افزود: ماموران با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و مهندسی معکوس سرنخ های از عامل برداشت از حساب این فرد را به دست آورده و متوجه شدند که برداشت کننده غیر مجاز از حساب وی کسی نیست جز نوه ۱۵ ساله‌اش .

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پسر ۱۵ ساله ساکن بهشهر به همراه پدر بزرگش به پلیس فتا دعوت شدند، گفت: این نوجوان در حالی‌که از کار خود پشیمان بوده و از عواقب آن نیز اطلاعی نداشت.

وی به ماموران گفت که یک میلیارد ریال را از حساب پدربزرگش برداشت کرده و صرف خرید بازی‌های آنلاین رایانه‌ای یا شارژ حساب بازی‌های اینترنتی اش کرده است.

شاکی از شکایت صرف‌نظر کردمفخمی با اشاره به اینکه شاکی از شکایتش صرف نظر کرد، گفت: در این پرونده گرچه نوه نوجوان بازداشت نشد اما لازم است خانواده‌ها توجه داشته باشند که اطلاعات مربوط به حساب بانکی و کارت‌های عابر بانک خود را نزد خود نگه داشته و آن را در اختیار دیگران قرار ندهند.

 

کدخبر: 973150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟