این خانه در غرب تهران جوان ها را هوایی میکرد

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ حسین زلفخانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با انجام اقدام اطلاعاتی متوجه شدند که یک قاچاقچی موادمخدر با همدستی فرد دیگری در خادم آباد شهریار، اقدام به خرید و فروش موادمخدر کرده است. در همین راستا نیز بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: با رصد تحرکات فرد قاچاقچی و همدستش ازسوی ماموران مشخص شد که متهم اخیرا مقادیری موادمخدر از همدستش تحویل گرفته و در منزلش در خادم آباد شهریار مخفی کرده و قصد دارد تا آن را به شکل خرده فروشی به فروش برساند.

زلفخانی تصریح کرد: ماموران با کسب این اطلاعات اقدام به شناسایی محل فعالیت متهم کرده و پس از آن اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و مجوزهای لازم را اخذ کردند. در ادامه نیز تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با هماهنگی مقام  قضائی به مخفیگاه این فرد رفته و با اجرای عملیاتی پلیسی، فرد قاچاقچی را در منزلش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از منزل متهم دستگیر شده، گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده از منزل این فرد مقدار ۱۲ کیلو و ۳۰۰ گرم موادمخدر  از نوع حشیش را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه همدست این فرد نیز از سوی پلیس شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر شد، گفت:‌ هر دو متهم دستگیر شده به همراه موادمخدر مکشوفه و برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران منتقل شده و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفتند. پس از آن با تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

کدخبر: 976772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟