کشف 3 میلیارد تومان لوازم خانگی قاچاق از کامیون در شمال تهران

به گزارش رکنا: سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف  کامیون حامل لوازم برقی خانگی قاچاق در محدوده اتوبان آزادگان شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز گردید چندین دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق بسمت تهران درحال حرکت می باشند. که توسط مامورین رویت و نهایتاً خودروهای مذکور را در اتوبان آرادگان متوقف کردند. 

جناب سرهنگ افشاری افزود: در بررسی اولیه مشخص گردید که اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها نموده و تحت پوشش اقدام به حمل مقادیری کالا از از شهرهای جنوبی کشور به مقصد تهران نموده اند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد 4دستگاه ماشین ظرفشویی، 2دستگاه ماشین لباسشویی، 1دستگاه گاز رومیزی و 4دستگاه یخچال کوچک بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 3 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاقچیان کالا افرادی سودجو و تروریستهای اقتصادی هستند که با به دام انداختن رانندگان و تحویل دادن بارنامه های جعلی قاچاق به آنها ، پس از دستگیر شدن رانندگان ضمن عدم قبول مالکیت کالا تمام جرائم متوجه رانندگان میگردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

کدخبر: 976846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟