عزرائیل بی خیال مرگ در این تصادف سخت شد ! / در کرمان رخ داد !

به گزارش رکنا، ابراهیم بابایی گفت: با تلاش آتش‌نشانان، ۲ مجروح یک تصادف سخت که در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به‌وقوع پیوست، نجات یافتند. 

او حادثه تلخ یادشده را ناشی از برخورد یک دستگاه تریلر، ۲ دستگاه پژو پارس و یک دستگاه سمند با یک یکدیگر، در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد که عصر امروز، ۱۳ اسفندماه اتفاق افتاد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان اینکه خودرو‌های بیان شده، به‌شدت با یکدیگر برخورد کرده‌اند، افزود: با توجه به احتمال آتش‌سوزی و همچنین به خطر افتادن جان مجروح‌های محبوس‌شده در خودرو‌های حادثه‌دیده، فورا تیم اطفای حریق و امداد‌ و نجات سازمان آتش‌نشانی، به محل حادثه اعزام شد و با سرعت برای خروج سرنشینان محبوس‌شده تلاش کرد.

وی با اشاره به خارج‌کردن افراد مصدومِ این حادثه از بین آهن‌پاره‌های یکی از خودروها، بیان داشت: افراد تیم امدادونجات در ابتدا مانع از انفجار و آتش‌سوزی خودرو‌های حادثه‌دیده شدند و سپس برای نجات جان ۲ نفر مصدوم محبوس در خودروی‌پژو پارس با روش‌های فنی و تخصصی اقدام و در نهایت آن‌ها را به مراکز درمانی اعزام کردند.

بابایی بیان کرد: پس از نجات مصدومان و اعزام آن‌ها به مراکز درمانی، آتش‌نشانان محل حادثه را پاک‌سازی و به‌منظور پیشگیری از حوادث ثانویه، این مکان را ایمن‌سازی کردند.

وی خطاب به شهروندان‌گفت: با سرعت ایمن و مجاز رانندگی کنید تا دچار حوادث جبران‌ناپذیر نشوید.

 

کدخبر: 977138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟