موسسات هوشمند ترافیکی در سراسر کشور راه اندازی می‌شود

به گزارش رکنا :سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در اختتامیه هجدهمین همایش روئسا و مدیران پلیس راهور، اظهارداشت: همایش روئسای و مدیران پلیس بمنظور این است که هم در اجرای طرح نوروزی و هم در طول سال ۱۴۰۳ بتوانیم بدرستی موضوعات را برنامه ریزی پیاده سازی و هدایت کنیم.

رئیس پلیس راهور فراجا در ادامه افزود: الفبای کار ما نظم و انظباط ترافیکی است ،بنابراین اگر نتوانیم به این مهم دست یابیم در واقع قدرت عمل خودمان را در حوزه تخصصیمان گرفته ایم.

سردار حسینی گفت: پلیس راهور مسئول ایجاد نظم و انضباط در سراسر راه و جاده های شهری و برون شهری در کشور است و بنابراین باید بیش از بقیه مقید رعایت این قوانین باشد و باید در حوزه ماموریت هایش به این مهم به درستیاعمال کند.

موسسات هوشمند ترافیکی در سراسر کشور راه اندازی می‌شود

وی با بیان اینکه به زودی موسسات هوشمند ترافیکی در سراسر کشور راه اندازی می شود، بیان کرد: پلیس چاره ای جز برون سپاری بخش قابل توجهی از خدمات نداریم.

وی در ادامه عنوان کرد: وظیفه ما در برابر این موسسات نظارت و کنترل عالی است، باید نظارت دقیق بر آنها داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به نرم افزار ویژه تصادفات، گفت: با نصب این نرم افزار افراد می توانند بصورت رایگان پلیس را به محل تصادف فراخواند و عکس را برای آگاهی از درصد تصادف به کارشناسان ارسال کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: ما در حوزه کروکی تصادفات مردم را سرگردان کرده ایم.

سردار حسینی  در خصوص اجرای طرح های ترافیکی در کلان شهرها، افزود: مراکز خرید و مال ها باید برای پوشش ترافیکی محل کسب و کارها به این موسیات مراجعه کنند.  

وی گفت: ما در این حوزه  با برون سپاری تنها کار نظارت انجام می دهیم.

ریس پلیس راهور فراجا با عنوان اینکه در بحث تعویض پلاک اصلاح در فرایند نیاز داریم، افزود: همچنین نیاز به افزایش مراکز تعویض پلاک به ویژه در تهران داریم.

رئیس پلیس راهور فراجا با عنوان اینکه پیش از اتمام سال تلاش می کنیم کلیه مجوز موسیات هوشمند گرفته شود، افزود:   در سال آینده با الگوی موسسات حفاظتی، موسسات هوشمند ترافیکی در سراسر کشور راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه برای کاهش تخلفات رانندگی تنها افزایش نرخ جریمه کافی نیست، گفت: در کنار افزایش جریمه باید مشوق هایی را ایجاد کنیم، با رتبه بندی  کواهینامه افراد دارای رتبه یک  باید  از امتیازات فوق ویژه بهره مند شوند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه  تمام کارهای خوب گذشته باید احیا شود، عنوان کرد: حضور پرنگ در رسانه ها و بیان طرح ها باید در اولویت ها قرار گیرد.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به طرح برون سپاری پلیس راهور عنوان کرد: تجربه نا موفق بسیاری داریم در برنامه ها وجود دارد و باید یک کار درست دقیق در چارچوب مقررات با استفاده از همه ظرفیت ها  صورت گیرد و  از اینکه برنامه از ریل خارج و دچار انحراف جلوگیری شود.

 

کدخبر: 977753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟