دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در خرمشهر

به گزارش رکنا، سرهنگنجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر خرمشهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 12 عقیل قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری 12 با انجام تحقیقات میدانی یک متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک دستگاه لب تاپ ، 56 عدد فلش مموری و تعداد زیادی وسایل و لوازم داخل سرقتی خودرو کشف کردندو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم مورد شناسایی تعدادی از مالباختگان گردید و در تحقیقات فنی پلیس به 10 فقره سرقت قطعات داخل خودرو از نقاط مختلف سطح شهر خرمشهر اعتراف کرد.

سرهنگ سهرابی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم جهت کشف سایر سرقت های احتمالی دیگر، خطاب به شهروندان توصیه کرد؛ خودرو خود را به وسایل ایمنی تجهیز و ضمن پارک خودرو در پارکینگ های دارای مجوز و یا نقاطی که دوربین های سطح شهر به آن ها مشرف می باشد از نگهداری اشیاء و وسایل قیمتی و هرگونه وجوه نقد در داخل خودرو اکیدا خودداری کنند.

علی رنجکش

کدخبر: 977834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟