فیلم لحظه سرقت مسلحانه از بانک شهر خیابان مولوی + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح خبر گفت: در ساعت 1130 مورخه دهم اسفندماه سال جاری طی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از بانک شهر شعبه مولوی ، موضوع به کارآگاهان اداره یکم مبارزه با سرقت های مسلحانه ارجاع شد.

سردار ولیپور گودرزی افزود: بدنبال اعلام خبر سرقت مسلحانه کارآگاهان اداره یکم راهی محل سرقت شدند که در بررسی های اولیه و میدانی مشخص شد مرد جوانی با سلاح کلت کمری وارد بانک شده و با تهدید اقدام به سرقت 29 میلیون تومان وجه نقد می نماید که در حین فراربه جهت ایجاد رعب و وحشت اقدام به تیراندازی هوایی می نماید و متواری می گردد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و کارآگاهی بلافاصله هویت سارق مسلح را شناسایی کردند و مشخص شد بهزاد حدوداً 37 یکی از مجرمین سابقه دار اداره یکم در گذشته بوده است.

کارآگاهان در گام بعدی با جمعبندی اطلاعات بدست آمده و هماهنگی قضایی سارق مسلح جوان را طی یک عملیات پلیسی و ضربتی در محدوده میدان محمدیه در روز چهارشنبه پانزدهم اسفندماه دستگیر کردند.

در ادامه تحقیقات سارق مسلح ضمن اعتراف اولیه به سرقت اظهار داشت: اسلحه در اختیار یکی از دوستانم بنام مهرداد می باشد که بلافاصله وی دستگیر و اسلحه به همراه 17 فشنگ جنگی کشف و ضبط گردید.

سردار علی ولیپور گودرزی در پایان گفت: متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی با صدور قرار قانونی جهت سیرمراحل تحقیقات پلیسی در اختیار کارآگاهان اداره یکم قرار گرفتند.

سرقت مسلحانه

کدخبر: 978063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟