بازداشت موبایل قاپ حرفه ای در قلب تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری 107 فلسطین در حال گشت زنی بودند که به یک موتورسیکلت تک سرنشین که راکب آن درحال زاغزنی شهروندان بود ، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهم در همین حین اقدام به سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان نموده که ماموران به سرعت برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و متهم به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، موتورسیکلت متهم متوقف و وی در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهم یک دستگاه تلفن همراهی که لحظاتی قبل سرقت کرده بود کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه معترف و به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی گردید.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد : شهروندان  با رعایت توصیه های پلیسی در محل های عمومی و پرتردد ترجیحا از تلفن همراه استفاده ننموده و یا از هندزفری استفاده شود تا از وقوع این نوع سرقت جلوگیری کنند.

کدخبر: 979361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟