شهربازی آبادان پلمب شد / 24 دانش آموز دختر در بازی اسکای فلایر گرفتار شدند + اسامی دانش آموزان و فیلم

به گزارش رکنا، ساعت 11:19 صبح روز یکشنبه 20 اسفند ماه ماجرای گرفتار شدن دختران دانش آموز بر روی اسکای فلایر شهربازی به پلیس 110 گزارش شد و خیلی زود جانشین فرماندهی انتظامی آبادان به همراه تیم های عملیاتی و امدادی در صحنه حاضر شدند.

اورژانس نیز با حضور در محل حادثه دریافتند که اسکای فلایر (تاب زنجیری) شهر بازی دچار نقص فنی شده و این دستگاه در حال پایین آمدن در ارتفاع 4 متری نسبت به زمین متوقف شده و 24 دانش آموز داخل دستگاه گیر افتاده بودند که با همکاری عوامل آتش نشانی و اورژانس هر 24 نفر دختر دانش آموز صحیح و سالم از دستگاه خارج شدند و تحویل مدیران مدرسه گردیدند که پس از حضور سرهنگ اشیری جانشین فرمانده پلیس آبادان  و سرگرد حسینی معاونت عملیات در محل برای سیر مراحل قانونی و بررسی کارشناسی دستگاه ها در خصوص استاندارد بودن وسیله پارک ها دستور تخلیه پارک را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در ارتباط با پلمب این مرکز تفریحی گفت: شهربازی این شهرستان بلافاصله با هماهنگی قضایی تا اطلاع ثانوی و بررسی کارشناسی حادثه پلمب شد.

گفتنی است دانش آموزان از دو مدرسه متوسطه اول مدرسه شهیده شیرین واقع در شهرک دریا و تعداد 21 نفر از دانش آموزان مدرسه متوسطه اول تعلیم واقع در دهکده مریم بوده اند.

اسامی دانش آموزان:

یاسمن بهبودی

شیدا برخاوی

زهرا کمائی

محدثه علوی

زینب مقدم

رقیه جنائی

زهرا عیدائی

هستی مرادمزرعه

زهرا اسماعیلی

کوثر نخرائی

ملیکا قائمی

فاطمه قائمی

زهرا قائمی

رها حسینپور

نگین مدالله

سپیده مرتضوی

یاسمن نجزی

اسراء حاجی سوامدی

ملیکا پورمحمد

نگار درسی

رفاه القدیحی

تسلیم دواسری

حدیث فراهانی

مینا معاوی

 

شهربازی آبادان

شهربازی آبادان

کدخبر: 979554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟