دینامیت جنگی هم وارد آتش بازی چهارشنبه سوری شد / دو جوان سنندجی مستقیم راهی بیمارستان شدند

به گزارش رکنا ؛ آزاد طهماسبی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار کرد: دقایقی پیش بر اثر انفجار دینامیت در محله شالمان سنندج 2 نوجوان 15 ساله به شدت مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با بیان اینکه این انفجار خسارات مالی هم به دنبال داشته است، اظهار کرد: در این حادثه به یک دستگاه خودرو، پارکینگ و انبار یک منزل مسکونی نیز خسارت مادی وارد شده است.

طهماسبی اضافه کرد: آتش‌نشانان ایستگاه شماره 4 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به محض اطلاع از وقوع این حادثه به محل اعزام و نسبت به اطفا حریق اقدام کردند.

وی با اشاره به آمادگی کامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج برای خدمات‌رسانی به شهروندان در حوادث مختلف به ویژه در ایام پایان سال، اظهار کرد: شهروندان با احترام به حقوق شهروندی و پرهیز از انجام رفتارهای پرخطر، چهارشنبه‌سوری ماندگاری را در آخرین روزهای سال رقم بزنند و با خودداری از رفتارهای پرخطر امکان لذت همه شهروندان را از آئین‌های سنتی این شب فراهم کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اضافه کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل یا خطر آتش‌سوزی بلافاصله مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

 

کدخبر: 979949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟