بازداشت 3 زن و مرد سارق در تعقیب و گریز پلیسی / پلیس دست به اسلحه شد

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: اسفند ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در جنوب تهران در حال گشت زنی بودند که به یک خودروی پژو 405  با 3  سرنشین زن و مرد مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، پلاک خودروی سابقه سرقت دارد و این پژو 405 از محمد شهر کرج دزدیده شده است.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهمان پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی با ماشین در یکی از اتوبان های جنوب متواری شد که کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک چند تیر هوایی و اجرای طرح مهار خودرو را متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد:  متهمان در  تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اظهار کردند،  قصد ارتکاب سرقت خودروی دیگری را  در جنوب تهران داشتند که با درایت به موقع پلیس دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان پس از انتقال به اداره پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کردند.

سردار ولیپور گورزی در پایان با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است،خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند

کدخبر: 980890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟