تردد خودروهای سنگین در معابر شهری اصفهان ممنوع شد

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اصغر زارع روز شنبه افزود: تنها حاملان مواد سوختی ، بهداشتی ، کالاهای اساسی و دارای مجوز، امکان تردد از این معابر را در مدت یاد شده دارند.

وی اظهار داشت: این اقدامات بمنظور تسهیل عبور و مرور و ایجاد فضای امن و ایمن برای مسافران در ایام تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

رییس پلیس راهور اصفهان افزود: با تعامل صورت گرفته با شهرداری اصفهان قرار شد تا هرگونه عملیات عمرانی به استثنای عملیات غیرمترقبه و اورژانسی در راه‌ها و معابر درون‌شهری در ایام تعطیلات نوروز متوقف شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وظیفه پلیس راهور اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم برای داشتن بار ترافیکی روان در خیابان‌های شهر اصفهان در تمام ایام سال بویژه در ایام خاصی مانند نوروز است، این امر همکاری و همت همه شهروندان را در رعایت قوانین می‌طلبد.

سرهنگ زارع همچنین با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر امکان تداوم بارش‌ها در ایام نوروز از مسافران و شهروندان استان خواست تا که احتیاط لازم را در تردد درون شهری بویژه در بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها بعمل آورند.

وی همچنین با اشاره به آماده‌باش نیروهای راهور در طرح نوروزی پلیس در کنار سایر عوامل بحران در استان گفت: پلیس در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

کدخبر: 981090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟