بازداشت زن و مرد شیاد که در بازار طلاهای بی ارزش می فروختند + جزییات

به گزارش رکنا، سردار  علی‌ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: در پی اعلام کسبه بازار طلافروشان به مرکز فوریت‌های 110 پلیس مبنی بر حضور مشکوک یک خانم  برای فروش زنجیر طلای تقلبی ، تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی بلافاصله به صورت نامحسوس جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان در محل و بررسی تخصصی مشخص شد که فاکتورهای ارائه شده به همراه طلا جعلی است افزود: این خانم به همراه همدست مرد در یک عملیات منسجم بازداشت شد.

رئیس پلیس آگاهی  با بیان اینکه از متهمان چندین برگ فاکتور جعلی و تعدادی زنجیر تقلبی با خلوص کم کشف شد، خاطرنشان کرد: این زن  و مرد با تغییر عیار طلا و خلوص آن و فروش به عنوان طلا با عیار استاندارد ،  14 گردنبند را به شهروندان با همدستی 2 مرد جوان دیگر فروخته بودند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید خورد و مخفیگاه دیگر متهمان پرونده که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند در جنوب شرق تهران شناسایی شد که در ادامه 2 مرد جوان توسط کارآگاهان دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان سابقه دار پس از انتقال به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر ساخت و فروش طلاهای تقلبی به شهروندان به ارزش 2 میلیارد ریال در تهران اعتراف کردند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد:  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم دیگر  و شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند

کدخبر: 981273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟