این باند موبایل های سرقتی ایرانی را به خارج می بردند !

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ، در تشریح جزئیات این خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی مشهد درپی دستگیری اعضای چند باند حرفه ای گوشی قاپی در شهر مشهد، به سرنخ هایی از فعالیت گسترده یک باند حرفه ای مالخری و قاچاق تلفن های مسروقه به خارج از کشور دست یافتند.

سردار احمد نگهبان افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با یک ماه تلاش شبانه روزی سرانجام 2 عضو این باند را در حال خرید گوشی های تلفن همراه در محدوده میدان امام حسین(ع) رد زنی کرده و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با شناسایی مخفی گاه متهمان در محدوده خیابان مهرمادر بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری این 2 متهم در بازرسی از مخفی گاه آنان 146 دستگاه تلفن همراه مسروقه را کشف کردند که به طرز ماهرانه ای در قسمت های مختلف منزل مخفی کرده بودند .

سرتیپ دوم نگهبان اضافه کرد: در ادامه این عملیات با تحقیقات از متهمان دستگیر شده سرکرده اصلی باند در خیابان شهید اصلانی شهرک سیدی شناسایی و دریک عملیات برنامه ریزی شده دستگیر و در بازرسی از محل 165 دستگاه تلفن همراه مسروقه دیگر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان کرد: در بازجویی های فنی پلیس مشخص شد سرکرده باند در پوشش راننده تاکسی قصد انتقال گوشی های تلفن های همراه مسروقه از مشهد به مرز دوغارون را داشته که قبل از قاچاق محموله گوشی سرقتی به دام افتاد.

سردار نگهبان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی تاکید کرد: به مجرمان، سارقان و افرادی که به اشکال مختلف باعث نا امنی و سلب آسایش عمومی می شوند هم هشدار می دهیم که بدانند تحرکات آنان  به صورت شبانه روزی رصد می شود و مطمئن باشند دیر یا زود سایه سنگین ماموران پلیس را بر سر خود احساس خواهند کرد.

تحقیقات پلیس با دستورات قضایی برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

کدخبر: 981413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟