شگرد مضحک 4 دزد موبایل در فروش موبایل های سرقتی ! / در تهران فاش شد

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع موبایل قاپی‌های سریالی از شهروندان در سطح معابر تهران ، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره 18  پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند سرقت ها توسط 4  مرد جوان با 2 موتورسیکلت و سابقه‌دار صورت گرفته است.

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه زن جوانی به اداره 18 آمد و گفت، چند روز قبل، بقصد خرید گوشی تلفن همراه، وارد یکی از سایتهای خرید و فروش گوشی شدم و تصاویر گوشی مسروقه خودرا که چندی قبل توسط سارقین در خیابانی در جنوب تهران به سرقت رفته را در یک آگهی مشاهده کردم.

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها افرادی سابقه دار هستند و با 2  موتورسیکلت قرمز و مشکی رنگ دست به این سرقت‌ها زده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان اداره 18 پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با  اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی و پس از  هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهمان در جریان تحقیقات به 60  فقره  سرقت موبایل قاپی از شهروندان  اعتراف و 40 مال باخته در مواجه حضوری آنها را به عنوان سارق تلفن‌های همراه خود شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت ها، 17 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، یک دستگاه موتورسیکلت، یک قبضه چاقوی سلاخی، یک عدد افشانه گاز اشک آور و یک عدد شوکر کشف شد.

سردار  علی ولیپور گورزی ، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره  18 پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 982209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟