تازه داماد شیطان صفت به خواهرزن نوجوانش رحم نکرد / در لیست اعدامی ها قرار گرفت!

به گزارش رکنا، یکی از پرونده های سیاه سال 1402 مربوط به تازه داماد شیطان صفت بود  که میهمان نوجوانش را آزار داده بود.

او در غیاب همسرش،خواهرزن نوجوانش را به تله شیطانی انداخته و برای اینکه او را مجبور به سکوت کند به شدت کتک زده و تهدید کرده بود.

حکم اعدام تازه داماد شیطان صفت در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

شکایت سیاه

رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل با شکایت یک دختر نوجوان به نام آتوسا آغاز شد. وی  پرده از جنایت سیاه شوهر خواهر بزرگش به نام افشین  برداشت و در تشریح شکایتش گفت:چند روز قبل پدر و مادرم برای شرکت در جشن عروسی یکی از بستگان در هرستان به سفر رفتند و من و خواهر کوچکم به خانه خواهر بزرگترم به نام آناهیتا که به تازگی ازدواج کرده است رفتیم. اما آنجا شوهر خواهرم  در غیاب خواهرم مرا آزار داد.او برای اینکه مرا تسلیم خواسته شومش کند به شدت کتک زد و تهدیدم کرد در این رابطه به کسی حرفی نزنم. اما من نتوانستم سکوت کنم.

در حالی که  پزشکی قانونی آزار و اذیت و ضرب و جرح  دختر نوجوان را تایید کرده بود تازه داماد 30 ساله بازداشت شد و در شعبه 11  دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در دادگاه داماد شیطان صفت چه گذشت؟

در ابتدای جلسه دختر نوجوان به تشریح شکایت سیاه پرداخت و گفت: وقتی پدر و مادرم از سفر برگشتند ماجرا را به مادرم گفتم. اما او حرفم را باور نکرد. ولی وقتی آثار ضرب و جرح روی بدنش را نشانش دادم و گفتم افشین مرا کتک زده و تهدیدم کرده به کسی حرفی نزنم راضی شد تا  به پلیس آگاهی برویم و از دامادمان شکایت کنیم.

دختر نوجوان در حالی که اشک می ریخت گفت: آن روز  من و خواهر کوچکم میهمان خانه خواهر بزرگم بودیم.آن شب سیاه خواهر کوچکم زودتر خوابید و خواهر بزرگترم با اصرار شوهرش به حمام رفت.وقتی من با افشین در اتاق تنها شدیم او رویم چاقو کشید و می خواست  مرا  مورد آزار و اذیت قرار دهد. او وقتی مقاومت مرا  دید به شدت کتکم زد و آزارم داد و تهدید کرد در اینباره به کسی حرفی نزنم.

وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد سعی کرد با دروغگویی هایش خودش را بی گناه نشان دهد.

او گفت: آن شب آتوسا می خواست بدون اجازه و به تنهایی از خانه  بیرون برود که همسرم  مانع او شد و کار به دعوا کشید و من برای اینکه مانع او شوم او را کتک زدم.

در پایان جلسه قضات  وارد شور شدند و با توجه به مدرک هایی که دختر نوجوان ارائه داده بود  تازه داماد را به اعدام محکوم کردند.

این حکم در دیوانعالی کشور تایید شد تا  تازه داماد شیطان صفت در لیست سیاه اعدام قرار بگیرد.

 

 

 

کدخبر: 982256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟