این 53 مرد لرستانی تا دندان مسلح بودند /  بازداشت مخوف ترین اوباش لرستانی

به گزارش رکنا، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۰۴ قبضه سلاح جنگی و شکاری در این استان با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کشف و ۵۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند.همچنین سه هزار و ۵۹۳ عدد فشنگ به همراه این سلاح ها کشف و ضبد شد.

وی کشف ۳۹۵ کیلوگرم مواد مخدر و چهار هزار و ۷۷۴ عدد قرص روانگردان و دستگیری و جمع آوری ۲۲۰ خرده فروش و قاچاقچی و معتاد متجاهر، دستگیری ۳۴ سارق و یک مالخر و کشف ۱۱ دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت سرقتی را از دیگر توفیقات انتظامی این طرح عنوان کرد.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: کشف ۴۱ هزار و ۵۶۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۵۴ میلیارد ریال و توقیف ۱۵ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر (شوتی ) و ۲ دستگاه کامیون و دستگیری ۱۷ نفر در این رابطه از دیگر نتایج این طرح بود.

سردار الهی عنوان کرد: در این طرح ۱۵۱ دستگاه خودرو و تعداد ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینک شدند.

سه کیلوگرم شیشه و هرویین در کوهدشت کشف شد

فرمانده انتظامی کوهدشت از کشف ۲ کیلوگرم هرویین و یک کیلوگرم شیشه از یک باند سوداگر مرگ در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ علی امانی روز جمعه اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد با عوامل انتظامی شهرستان در پی کسب اخبار واصله مبنی بر ورود مواد مخدر به شهر کوهدشت از سمت یکی از استان های همجوار، بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: با تعقیب و مراقبت های ویژه ۲ دستگاه خودرو سمند و پژو در پوشش خانوادگی در ورودی شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این خودروها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی سمند مقدار ۲ کیلو گرم هرویین و یک کیلو گرم شیشه کشف و سه نفر در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کدخبر: 982374 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟