3 سارق نیسان دزد تهرانی در سیستان به دام پلیس افتادند

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی خودرو بخصوص نیسان در جنوب  تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، 3  مرد جوان با پوشاندن چهره خود در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت خودروهای نیسان شهروندان در جنوب تهران کرده و متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها افرادی سابقه دار هستند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهمان را در تهران شناسایی و پس از  هماهنگی‌های لازم آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی افزود با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان 5  دستگاه خودرو نیسان، مقادیر قابل توجهی ای.سی.یو، باند و گارد فلزی خودروهای نیسان، دستگاه پوز و بشکن (آلات و ادوات ارتکاب سرقت خودرو) کشف شد، افزود: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت خودروهای نیسان در جنوب تهران اعتراف کردند.سردار گودرزی گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی مالخر پرونده در استان سیستان و بلوچستان شناسایی و وی نیز دستگیر شد .

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه  دهم  قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد

کدخبر: 982409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟