سارقان فراری خانه های اندیمشک در دام پلیس افتاد

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا میررضایی رئیس پلیس اندیمشک در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : مأموران پلیس با رصد ، اشراف و مراقبت اخیر، 4 تن از سارقان حرفه ای که اقدام به سرقت منزل نموده و به مدت چندین سال متواری و تحت تعقیب قضایی بوده را زیر چتر اطلاعاتی قرار داده و در عملیاتی حساب شده و ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و تحت بازجویی قرار دادند. 

وی افزود : در بازرسی از محل اختفای متهمان ، دو دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف که پس از احراز هویت مالکیت به مالباختگان مسترد شد. 

 سرهنگ میررضایی ادامه داد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی به 4 فقره سرقت منزل اعتراف کردند. 

 رئیس پلیس اندیمشک اضافه کرد : عوامل پلیس اطلاعات در اقدامی دیگر یک تن از افراد شرور که اقدام به سرقتهای مکرر و تیراندازی های متعدد در سطح حوزه استحفاظی بخش الوار گرمسیری را داشته و به مدت ۷ سال متواری بوده را پس از ردزنی دقیق در عملیاتی منسجم و هوشمندانه زمین گیر کردند.

رئیس پلیس اندیمشک با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند از عموم شهروندان خواست : ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در جهت پیشگیری از سرقت با تجهیز نمودن منازل و اماکن خود به تجهیزات ایمنی ، هرگونه فعالیت مشکوک انتظامی و امنیتی را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

علی رنجکش

کدخبر: 982544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟