اعمال محدودیت در بزرگراه باقری + علت

به گزارش رکنا : سرهنگ علی اصغر شریفی گفت : جهت نصب عرشه فلزی پل پروژه دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید باقری در محدوده جنوب خیابان جانبازان ، مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب بزرگراه باقری حدفاصل خیابان جانبازان تا پل خاقانی از تاریخ 06-01-1403 بمدت 5 روز مسدود می باشد .

وی گفت : مسیر های مسدود شده عبارتند از جنوب به شمال بزرگراه باقری از ابتدای پل خاقانی و مسیر کنار گذر پل خاقانی از میدان شقایق به سمت بزرگراه باقری شمال و ورودی خیابان جانبازان غربی به بزرگراه شهید باقری جنوب و مسیر شمال به جنوب بزرگراه باقری از تقاطع خیابان جانبازان غربی  از امشب مسدود می باشد .

وی افزود : همچنین شهروندان می توانند جهت تردد به بزرگراههای یاسینی و بسیج از بزرگراه باقری وارد زین الدین شرق شده و در ادامه وارد بزرگراه یاسینی و خیابان دماوند شوند.  

سرهنگ شریفی گفت : شهروندان جهت دسترسی به بزرگراه بسیج و یاسینی می توانند از دوربرگردان پایین تر از بزرگراه شهید سلیمانی وارد شهید سلیمانی شرق شده و در ادامه وارد خیابان دماوند و بزرگراه یاسینی شوند .

وی گفت : همچنین رانندگان جهت دسترسی به خیابان دماوند وارد جانبازان به غرب ، دردشت جنوب و ثانی به شرق و خیابان کیاشمشکی به جنوب و در ادامه خیابان دماوند شوند .  

سرهنگ شریفی ادامه داد : شهروندانی که قصد تردد به بزرگراه باقری شمال را دارند می توانند از کنار گذر دماوند شرق و در ادامه وارد شهید سلیمانی و زین الدین شوند .

 

کدخبر: 983122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟