بازداشت فروشنده گوشی های تقلبی در اینستاگرام

به گزارش رکنا، سرهنگ شاهین حسنوند رئیس پلیس فتا ی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس در قالب فروش تلفن همراه تقلبی در بستر نرم افزار اینستاگرام ، پرونده ای در این پلیس تشکیل شد و موضوع توسط کارشناسان پلیس فتا مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مالباخته در یکی از صفحات اینستاگرامی اقدام به خرید گوشی تلفن همراه نموده است که پس از انجام این خرید و تحویل محصول به وی، متوجه تقلبی بودن آن می شود.

این مقام انتظامی تشریح کرد: پس از بررسی های فنی و تحقیقات علمی توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص می شود که متهم تلفن همراه را از یکی از فروشگاه های سطح شهر که تلفن همراه تقلبی می فروشد، دریافت و از طریق نرم افزار اینستاگرام تحت عنوان گوشی اصل اقدام به فروش می نموده است.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از بازگردانی مبلغ دریافت شده از مالباخته به وی و تشکیل پرونده قضائی برای متهم جهت سیر مراحل قانونی خبر داد و تاکید کرد: کاربران فضای مجازی به این نکته توجه داشته باشند که مجرمان سایبری با ساختن فروشگاه های اینترنتی با نام‌ و نشان شرکت‌های معروف، ارائه اجناس و خدمات با قیمت پایین‌تر و ارائه تخفیف‌های ویژه اعتماد مشتریان را جلب کرده و از آنان کلاهبرداری می‌کنند.

 

کدخبر: 984543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟