دزد خانه های محله پاسداران شکار دوربین های مداربسته شد / در تعقیب و گریز پلیسی زمینگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل وی در محدوده پاسداران در ایام تعطیلات عید نوروز ماموران کلانتری 102 پاسداران دست به کار شدند و سراغ فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته در محل سرقت رفتند و موفق به شناسایی سارق شدند.

وی افزود: روز 12 فروردین ماه، ماموران گشت کلانتری 102 پاسداران طی گشت زنی های خود با سارق منزل فوق رو در رو شدند. شخص سارق نیز با مشاهده ماموران بلافاصله اقدام به فرار کرد . ماموران پلیس بلافاصله دستور ایست را صادر کردند. متهم بدون توجه به دستورات پلیسی به فرار ادامه داد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: ماموران گشت پلیس در یک عملیات تعقیب و گریز پس از طی مسافت کوتاهی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به بزه انتسابی و 20 فقره سرقت مشابه در محدوده پاسداران اعتراف کرد و اقرار داشت که از منزل فوق مواردی همچون حدود چهل گرم طلا، مبلغ 30 میلیون تومان پول نقد، دو دستگاه موبایل با کارتن و اشیاء قیمتی ، به سرقت برده است. متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان به شهروندان توصیه نمودند که در زمانی که خارج از منزل اوقات خود را به سر می برند از نگهداری اشیای قیمتی، جواهرآلات، وجه نقد، اسناد و مدارک مهم و لوازم الکترونیکی گران قیمت داخل منزل خودداری نمایند.

کدخبر: 984614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟