صدور اعلان قرمز اینترپل برای متهم پرونده کلاهبرداری بزرگ در ارومیه

به گزارش رکنا، این وکیل درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: اعلان قرمز مدیرعامل «شرکت سدنا تجارت آتیه موسوم به کوروش کمپانی ارومیه» به دستور دادستان مرکز استان و توسط پلیس اینترپل صادر شد. تعداد شاکی‌ها در این پرونده تقریباً به ۴۰۰ نفر رسیده و در حال افزایش است. 

یک شرکت و یک مؤسسه به بهانه فعالیت در بازارهای مالی، فارکس و بازارهای مالی ارز دیجیتال و واردات و صادرات اقدام به جذب سرمایه از مردم کرده تا درصدی سود به آنها بدهند و تا مدتی هم برای اعتمادسازی مبالغی با سودهای چشمگیری پرداخت کردند اما به یک باره واریزی سودها از یک سال قبل قطع و بنا به اظهارات موکلان متهم اصلی و مدیر عامل شرکت متواری شده است و تکلیف بالای هزار میلیارد تومان پول مردم مشخص نیست و کسی از آن اطلاعی ندارد. 

مدیرعامل شرکت اکنون در ایران نیست و گویا در ترکیه است و او مدعی است که عمده سرمایه واریز شده مردم در دست همکاران شرکت و کارمندان اوست؛ غافل از اینکه طرف قرارداد ایشان است.

 پول مردم به اعتبار و اعتماد وی و شرکت به حساب سایر اشخاص واریز شده است. او مدعی است که مردم از کارمندان شرکت شکایت کنند؛ در حالی که کارمندان و دست اندرکاران می‌گویند پول‌ها را از طریق تتر به حساب خود مدیرعامل انتقال داده‌ایم.

 مدیرعامل شرکت و مدیرعامل مؤسسه زن و شوهر هستند و پرونده را به مقامات قضایی سپردیم تا موضوع را بررسی کنند و ببینیم کلاهبردار اصلی کیست؟

کدخبر: 985139 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟