قتل هولناک مرد مشهدی در حاشیه جاده آسیایی / 3 قاتل با انگیزه میلیاردی بازداشت شدند

به گزارش رکنا، درآخرین روز تعطیلات نوروزی، جوان 30ساله ای به نام «قاسم»با ضربات کارد هنگامی به قتل رسید که توسط چند جوان سمندسوار تعقیب می شد.وقتی راننده 30ساله پژو پارس برای فرار از چنگ تعقیب کنندگان وارد جاده آسیایی مشهد –چناران شد ناگهان در محاصره سمندسواران قرارگرفت و با پای پیاده به فرار خود ادامه داد اما چند جوان که سلاح های سرد در دست می فشردند، او را گرفتند و پیکرش را هدف 17ضربه چاقو قرار دادند.

با مرگ این جوان در بیمارستان طالقانی مشهد،قاضی ویژه قتل عمد تحقیقات گسترده ای را با حضور در مرکز درمانی آغاز کرد و دستور داد تا گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی و به طور تخصصی به پیگیری این پرونده جنایی بپردازند.

طولی نکشید که کارآگاهان با راهنمایی ها و نظارت مستقیم سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده(رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی)وارد عمل شدند و طی چند ساعت همه عاملان  این جنایت وحشتناک را شناسایی کردند.

هنوز رصدهای اطلاعاتی با کسب مجوزهای قضایی از قاضی دکتر صادق صفری ادامه داشت که 3 تن از متهمان با تنگ شدن حلقه محاصره خود را تسلیم قانون کردند اما تلاش ها برای دستگیری دیگر عوامل این جنایت وارد مرحله  جدیدی شد و 3 متهم دیگر نیز در روستای هاشم آباد هنگامی بازداشت شدند که بررسی ها نشان داد این جنایت هولناک به خاطر اختلافات ملکی میلیاردی در اطراف روستای هاشم آباد رخ داده است.

تحقیقات بیشتر با دستورات ویژه قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در این باره ادامه دارد.

 

کدخبر: 986201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟