شهادت یک پلیس در خرمشهر / کودک یک ماهه اش چشم انتظار پدرش ماند

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی خرمشهر در تشریح جزئیات این خبر گفت: صبح روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ماموران انتظامی، در اجرای حکم قضائی، جهت دستگیری محکوم متواری که‌ داری سوابق متعدد ‌کیفری، از جمله سرقت مسلحانه، حمل و توزیع مواد مخدر و ...  بود، به محل اختفای او به منطقه مرزی حفار آبادان اعزام شدند.

وی افزود: در این عملیات، سارق مسلح به محض مشاهده پلیس، اقدام به تیراندازی کرد که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.

سرهنگ نجم الدین سهرابی تصریح کرد: در این عملیات، مامور وظیفه شناس  سروان "مجتبی نعمت‌ پور" که بر اثر اصابت چند گلوله سارق مسلح مجروح شده بود، علیرغم انجام اقدامات درمانی کادر پزشکی، لحظاتی پیش ساعاتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مستندات موجود از این روایت میکند در این مأموریت  5پلیس دیگر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که دونفر از مأموران مصدومیتشان به صورت سطحی بوده از بیمارستان مرخص شده اند که زخمی شدن مأموران پلیس دراین عملیات  توسط مسئولین امر در استان خوزستان به دلیل نامعلومی اطلاع رسانی نشد.

 گفته میشود پسر12 ساله این شرور به هلاکت رسیده، اقدام به تیراندازی باسلاح جنگی به سمت مأموران نموده بود که با آتش متقابل مأموران مورد اصابت گلوله از ناحیه کمر به پایین قرار گرفت و زمینگیر شد.

گفتنی است این متهم شرور بارها توسط پلیس دستگیر اما باقرار کفالت وثیقه یا رأی باز آزاد شده بود وی چندی پیش نیز در درگیری مسلحانه فردی را تا حد مرگ شکنجه و اقدام به نا امن کردن منطقه کرده بود.

خبرنگار علی رنجکش

کدخبر: 987548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟