2 باند سرقت خودرو در تبریز متلاشی شد

به گزارش رکنا،سرهنگ "محمدتقی سلطانی"  در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس ناامنی و بروز نارضایتی در بین شهروندان ، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود : با توجه به گستردگی حجم سرقت های به وقوع پیوسته در تبریز تیمی ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: با اشرافیت اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره گیری از بانک اطلاعاتی ،سارقان حرفه ای سابقه دار ، شناسایی و طی عملیات های هدفمند پلیسی دستگیر و جهت انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ "سلطانی" تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به 33فقره سرقت خودرو ، محتویات و قطعات خودرو به ارزش 50میلیار ریال  اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با بیان اینکه در مجموع11نفر دستگیر و جهت انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند به منظور پیشگیری از این گونه جرایم به شهروندان توصیه کرد: اماکن و وسایل خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی،یا نگهبان ثابت و دوربین های کنترل کننده مجهزکنند و درحفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.

 

کدخبر: 988071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟