سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در خیابان ایثارگران شمالی تهران / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح این خبر، گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از سوپر مارکتی در خیابان ایثارگران شمالی، بلافاصله ماموران در محل حاضر شده و مالک سوپر مارکت اظهار داشت شخصی حدودا 35 ساله وارد مغازه شد و با تهدید سلاح گرم، درخواست خالی کردن دخل مغازه کرده که سارق قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری 163 ولنجک با اقدامات فنی پلیسی و بررسی فیلم های محل سرقت مشخصات ظاهری متهم و خودروی او را شناسایی و در اختیار تمامی واحد های گشت های انتظامی قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تخصصی پلیسی ادامه داد: با اجرای طرح مهار پلیسی در سطح حوزه استحفاظی، نهایتا ساعتی بعد خودرو را شناسایی و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ  قاسم پور بیان کرد: پس از بازرسی اولیه از متهم و خودرو، 2 قبضه سلاح گرم، سه عدد خشاب و سه عدد تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل و در بازجویی به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه با سلاح گرم اعتراف کرده و متعاقبا در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت

کدخبر: 988285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟