جزییات قتل هولناک دختر جوان در خیابان زرگنده تهران / قاتل فراری قربانی جنایت را چاقو چاقو کرد + عکس صحنه جرم

به گزارش رکنا، به قتل رسیدن زن جوانی در محله زرگنده خیابان شریعتی در نزدیکی محل زندگی اش پرونده جدیدی را مقابل تیم جنایی باز کرد.

ساعت 11 صبح یکشنبه 26 فروردین امسال جر و بحث شدید زن و مرد جوانی در خیابان شیخ عطار محله زرگنده منجر به قتل رسیدن زن جوان با 16 ضربه چاقو شد. با اعلام این خبر به پلیس 110، ماموران کلانتری 103 گاندی در محل حاضر شدند و در ادامه کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سالار صنعتگر از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران در محل حادثه حاضر شدند.

تیم جنایی با حضور در محل حادثه با جسم بی جان زنی 37 ساله که مورد اصابت 16 ضربه چاقو از نواحی گردن، کمر و شکم شده بود مواجه شدند و در تحقیقات اولیه متوجه شدند زن جوان که در نزدیکی صحنه جرم همراه پدر، مادر و برادر خود زندگی می کرده مدتی با قاتل در ارتباط بوده است.

در اقدامات بعدی مشخص شد زن جوان با توجه به اختلافاتی که با پسر جوان پیدا می کند قصد پایان دادن به این رابطه را داشته اما مرد جوان اصرار به ادامه  این ارتباط داشته است.

تیم جنایی در ادامه پی بردند زن جوان از چند روز قبل پاسخگو تماس های پسر جوان نمی شود و قاتل که به دنبال زن جوان بوده از چند روز قبل جلوی خانه زن جوان به انتظار نشسته ت اینکه صبح روز جنایت زن جوان وقتی به خانه بازمی گردد پسر جوان به سراغ وی رفته و ابتدا سعی داشته گوشی موبایل قربانی جنایت را بگیرد که بین این زن و مرد جوان درگیری رخ می دهد و مرد جوان با ضربات چاقو دست به قتل خونین زن جوان زده و به سرعت پا به فرار می گذارد.

صحنه جرم

برادر مقتول به خبرنگار رکنا گفت: خواهرم از مدتی قبل با این مرد آشنا شده بود و بعد از مدتی که به هم علاقه مند شده بودند قصد داشتند ازدواج کنند و قرار بر این بود که پسر جوان به خواستگاری خواهرم بیاید اما خواهرم متوجه شد که این مرد با زنان و دختران دیگری در ارتباط است و همین باعث شد تا رابطه اش را با پسر جوان تمام کند و چند روزی بود که دیگر پاسخ تماس های او را نمی داد اما این مرد صبح روز حادثه در کمین خواهرم بود و زمانیکه خواهرم را در نزدیکی خانه می بیند به سراغش می رود و پس از درگیری ابتدایی با ضربات زیادی خواهرم را به قتل می رساند.

برادر مقتول در ادامه گفت: در نزدیکی صحنه جرم دوربین مدار بسته وجود داشت که خوشبختانه از همین طریق امکان دستگیری زودتر قاتل وجود دارد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت خونین در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کدخبر: 988544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟