باند قاچاقیان موادمخدر صنعتی در بم منهدم شد

به گزارش رکنا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی بم، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب روز جمعه در تشریح این خبر اظهار داشت: چند تیم عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان طی ۴۸ ساعت رصد جاده های اصلی و فرعی شهرستان، در نهایت طی ساعات پایانی شب گذشته خودرو ۴۰۵ قاچاقچیان را مشاهده کردند و به آن دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به ایست ماموران با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد.

وی افزود: با تعقیب و مراقبت چند ساعته و با اقدام به‌موقع سایر تیم های مستقر در مسیرها، خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن ۴۱ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه کشف و ۲ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه این عملیات یک سواری پژو ۲۰۶ که این محموله موادمخدر را پشتیبانی می‌کرد نیز شناسایی و طی یک عملیات تعقیب و مراقبت توقیف که ۲ سرنشین آن نیز دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه با بررسی سوابق این قاچاقچیان مشخص شد این سوداگران مرگ، سابقه توزیع مواد مخدر روانگردان را در استان های مرکزی کشور دارند، خاطرنشان کرد: ماموران در این عملیات پیچیده و نفس‌گیر ۲ خودرو را توقیف و چهار متهم را به مقام قضایی معرفی کردند.

مرکز شهرستان بم در ۱۹۵ کیلومتری شرق شهر کرمان واقع شده است.

 

کدخبر: 996155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟