مهار آتش سرکش فروشگاه پوشاک در بازار تهران+عکس

در پی اطلاع رسانی این حادثه Incident به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های 107، 7 و 67 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۸:۵۰ شب گذشته به بازار تهران، بازار حمام چال رهسپار شدند.

بایرام علی عباس زاده افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: یک فروشگاه پوشاک در طبقه همکف مجتمع تجاری به علت نامشخصی طعمه آتش سوزی شد و شعله های آتش به قسمتی از فروشگاه مجاور که 12 مترمربع وسعت داشت، سرایت کرد.

وی با اشاره به این که آتش هرلحظه ممکن بود به فروشگاه های دیگر گسترش یابد، افزود: دود غلیظی محوطه مجتمع تجاری را فراگرفته بود و حجم زیادی از شعله های آتش از دهانه فروشگاه به بیرون زبانه می کشید.

عباس زاده تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و شعله های سرکش آتش را مهار و به طور کامل خاموش کردند.

این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و آتش نشانان پس از تخلیه اجناس سوخته به لکه گیری این آتش سوزی و ایمن سازی کامل محل حادثه پرداختند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟