رئیس پلیس Police راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: شب گذشته به دلیل برخورد دو دستگاه پراید در جاده ارتباطی" دهدشت-سرفاریاب" یک نفر کشته و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.
سرهنگ اسفندیار تباشیر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: به دلیل برخورد دو دستگاه خودروی سورای پراید در کیلومتر 100 محور "دهدشت-سرفاریاب" یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.
وی با بیان اینکه فرد کشته شده در این تصادف Crash سرنشین خودروی مقصر بوده است عنوان کرد: طبق بررسی کارشناسان پلیس راه، انحراف به چپ یکی از خودروهای سورای پراید دلیل این تصادف بوده است.
تباشیر ابراز کرد: پلیس بدون اغماض خودرو رانندگان مرتکب تخلفات حادثه Incident ساز را متوقف و برابر مقررات با متخلفان با افراد خاطی برخورد می‌کند و خودورهای که به طور همزمان دو را مرتکب شوند به مدت 2 تا 33 روز میهمان پلیس هستند.
فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: رانندگان در مناطق مسکونی مواظب عبور عابران پیاده و احشام اهلی و در مناطق کوهستانی به ویژه در شب نیز مواظب احشام وحشی که در سطح جاده‌ها به ناگاه عبور می‌کنند، باشند.
تباشیر به وضعیت ترمیم و تعریض برخی جاده‌های کوهستانی استان اشاره کرد و گفت: رانندگان و مسافران نوروزی که از این جاده‌ها می‌گذرند باید مواظب ریزش کوه و رانش زمین باشند.
وی به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه پرهیز از سبقت غیرمجاز و توجه به جلو و رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از رانندگی حین خواب آلودگی، سفری ایمن و بی خطر را برای خود و سرنشینان خودرو فراهم کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟