جسد چهارمین عضو غرق شده خانواده دشتی در رودخانه کشف شد

غلامرضا مهرجو با اشاره به کشف چهارمین مفقودی در حادثه Incident غرق شدن خانواده 4 نفری در رودخانه دشت پلنگ در دشتی، اظهار داشت: چهار نفر از اعضای یک خانواده عشایری ششم فروردین در پی جاری شدن سیل در رودخانه دشت پلنگ شهرستان دشتی دچار حادثه و مفقود شدند.

وی ضمن اشاره به تلاش های شبانه روزی برای یافتن افراد مفقودی حادثه رودخانه دشت پلنگ، افزود: با فعالیت امدادگران جمعیت هلال احمر جسد دو نفر از آنها در روز نخست حادثه کشف و جستجو برای کشف وضعیت دو نفر دیگر با تشکیل‌های تیم‌های مردمی و امداد و نجات آغاز شد.

فرماندار دشتیبا تاکید بر کشف جسد سومین مفقودی در روز گذشته گفت: آخرین جسد نیز امروز در حوالی پل Bridge باغان با تلاش امدادگران هلال احمر کشف شد و با پیدا شدن جسد یکی دیگر از جان باختگان سیل ششم فروردین در رودخانه دشت پلنگ شهرستان دشتی اجساد همه چهار فرد جان باخته این حادثه کشف شد.

مهرجو با بیان اینکه چهارمین جسد متعلق به مرد 29 ساله، داماد خانواده است افزود: این جسد صبح امروز در مسیر آبراه کردلان شهرستان دشتی و با تلاش تیم جستجوی هلال احمر و نیروهای داوطلب مردمی از آب گرفته شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟