در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با تیلر کشاورزی در محور لاریم بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی"لاریم" برای بررسی موضوع به محل حادثه Incident اعزام شدند .

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودرو پراید به شدت با یک دستگاه وسیله نقلیه کشاورزی برخورد کرد که بر اثر این حادثه راکب تیلر کشاورزی به نام"منوچهر- ک "60 ساله به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد .

این گزارش حاکی است، مصدوم به علت شدت صدمات و جراحت های وارده در حین انتقال به بیمارستان جان باخت و علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس Police راه در دست بررسی است .

پلیس راه به کشاورزان و شالیکاران عزیز مازندرانی توصیه کرد، با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در زمان تردد از لاین کند رو و شانه خاکی جاده استفاده و نسبت به نصب علائم هشدار دهنده روی وسیله نقلیه کشاورزی اقدام کنند.

همچنین به رانندگان و سایل نقلیه توصیه شد، با توجه به آغاز فصل کشاورزی در شالیزارها ، هنگام تردد در محورهای مواصلاتی بین شهری مراقبت وسایل نقلیه کشاورزی و کند رو باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 259488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟