فریادهای زن تهرانی در محاصره دود و آتش +عکس

وقتی شهروندان متوجه بروز آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 28 را ساعت 9:10 صبح امروز به محله فلاح، میدان ابوذر، خیابان احمدی رهسپار کرد.

رییس ایستگاه 70 آتش نشانی که در محل حادثه Incident حضور داشت، در این خصوص گفت: در داخل راهروی یک ساختمان دو طبقه مسکونی قدیمی ساز مالک ساختمان در حال شستشوی قطعات یک دستگاه موتورسیکلت با استفاده از بنزین بود که ناگهان موتورسیکلت آتش گرفته و دود غلیظی راهروها و طبقات ساختمان را در بر گرفت.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

این رییس ایستگاه اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به منظور نجات افراد گرفتار شده در میان دود غلیظ و با بکارگیری دستگاه های تنفسی خود را به داخل ساختمان رساندند و پس از جستجو، یک بانوی 60 ساله که در طبقه دوم ساختمان گرفتار شده بود را از محل حادثه خارج کرده و وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

محمود آرین مهر خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی با تلاش خود شعله های سرکش آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند و دود ناشی از آتش سوزی را به وسیله فن های مخصوص از محل حادثه تخلیه کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 275828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟