حجم ویدیو: 5.05M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، شب گذشته مراسم چهارشنبه سوری در سراسر کشور برگزار شد. 
پیرحسین کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور در خصوص آمار مصدومان و جانباختگان حوادث چهارشنبه سوری در تهران تا ساعت 11 شب گفت: در تهران، 397 نفر دچار آسیب های ناشی از شب چهارشنبه آخر سال شدند که 105 نفر دچار سوختگی درجه دو و سه و 4 نفر قطع عضو شدند.
وی ادامه داد:  تا کنون 135 نفر از عابرین در تهران به طور ناخواسته، از حوادث شب چهارشنبه آخر سال آسیب دیدند.
تا کنون 4 نفر بر اثر این حوادث در کشور فوت کردند.
سرپرست اورژانس کشور خاطرنشان کرد: با توجه به جمع آوری آمار مصدومین چهارشنبه سوری، شاهدکاهش تلفات نسبت به سال گذشته بودیم.
سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس Police پایتخت در مقر پلیس در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال بیان کرد: تا این لحظه تعداد ۱۳ نفر از کسانی که قوانین را نقض کرده اند بازداشت شده اند.
سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs تهران نیز در خصوص آمار دستگیری های چهارشنبه آخر سال گفت: تاکنون 30 تن در خصوص هنجارشکنی های چهارشنبه سوری دستگیر شده اند که تا آخر تعطیلات در بازداشت خواهند ماند.
به گزارش خبرنگار اعزامی گروه حوادث رکنا، چهارشنبه سوری در نقاط مختلف شهر در آرامش بیشتری در مقایسه با سال های قبل برگزار شد. مردم با دوری از رفتارهای پرخطر سعی کردند تا مراسم شادی را در کنار یکدیگر سپری کنند.
ماموران پلیس نیز در نقاط پر خطر شهر مستقر شدند تا در صورت لزوم وارد عمل شوند. ماموران پلیس در کنار نیروهای آتش نشانی و امدادی در خاموش کردن آتش ها نقش آفرینی کردند.
به گزارش خبرنگار  گروه حوادث رکنا از شب چهار شنبه سوری که به میان تهرانی ها رفته بود، مردم نیز به نسبت سال های گذشته از رضایت بیشتری در خصوص جشن آخرین چهارشنبه سال برخوردار بودند.
محمد یکی از ساکنان محله امامزاده حسن تهران گفت: امنیت در چهارشنبه سوری در مقایسه با سال های گذشته بهتر شده است.

محمدرضا نیز گفت: من در چهارشنبه سوری امسال کار خاصی نکردم، چند تا سیگارت پیدا کردم زدم و یک کپسول نیز زدم! برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 366043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم حیدری
آیا این خبر مفید بود؟