حجم ویدیو: 5.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

ویدئویی که به تارگی منتشر شده، تصادف Crash شدید یک خودروی پلیس Police با خودروی دیگری را در یکی از چهارراه‌های منطقه کلیتورپس در شهرستان لینکلن‌شر انگلیس به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این خودروی پلیس که با سرعت بسیار زیادی در حرکت بود، به شدت با یک خودروی هیوندای نقره ای رنگ برخورد می کند.

این خودروی پلیس پس از تصادف با خودروی هیوندایی به دلیل منحرف شدن با چند خودروی دیگر که در کنار خیابان پارک بودند، برخورد کرد. در این حادثه Incident که در ساعت 12.30 دقیقه تاریخ 25 سپتامبر رخ داد، دو مأمور پلیس که شامل یک مأمور مرد و یک مامور زن بودند به همراه راننده خودروی هیوندای دچار آسیب شدند.

سخنگوی پلیس محلی انگلیس در این باره گفت: "راننده یک خودروی مشکی پس از درخواست پلیس برای توقف اقدام به فرار Escape کرد. خودروی پلیس که در تعقیب این خودرو بود، پس از رسیدن به چهارراه با یک خودروی نقره ای رنگ تصادف کرد."

او افزود: "راننده خودروی هیوندای یک مرد 63 ساله بود که در این حادثه دچار جراحت سطحی شد و در صحنه حادثه مورد درمان قرار گرفت. او برای اطمینان بیشتر و چک‌آپ به بیمارستان اعزام شد. دو مأمور پلیس در این حادثه دچار جراحت سطحی شدند. تحقیقات پلیس در خصوص این حادثه آغاز شده است."

پلیس محلی انگلیس در حالی خبر از تحقیقات در مورد این حادثه داده که جستجوهای پلیس برای دستگیری راننده خودروی مشکی رنگ ادامه دارد. پلیس هنوز سرنخی که منجر به دستگیری راننده خاطی باشد پیدا نکرده است. پلیس با انتشار ویدئوی تصادف، از شهروندان خواسته تا در شناسایی راننده فراری به آنها کمک کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

در اتاق حجله دختر 12 ساله مشهدی با یک مرد چه گذشت؟

این مرد فیس بوکی به سراغ زنان تهرانی می رفت و ...! +عکس

همسرم با با پسرهای مجرد دوستی می کند !

خانم مدیر شرکت بین المللی هنگام فرار با ماشین شاسی بلند در مشهد دستگیر شد

داستان عجیب زندگی 4 دختر تهرانی / فقط پسر دایی به سراغمان آمد

حاشیه جدید برای آزاده نامداری مجری صدا و سیما+ عکس

ثروت این زن خارجی به ایرانیان ویزای کانادا می داد؟!

این فوتبالیست پرسپولیسی کوکائین می کشید! + جزییات

فتوای مرگ این مُلا صادر شد / او با زنان چه کرد؟! + عکس مرد فراری

دست درازی هوشنگ به دخترم را دیدم! / عاشق مادرش بودم!

تصادف پر حاشیه مرد بازنشته با یک زن در مشهد

مهریه عجیب نسرین طلاق را برای میلاد سخت کرد!

تجاوز به دختر کنکوری در خلوتگاه آقای مشاور در تهران!

 

کدخبر: 419784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟