تصاویر عجیب حادثه ای خونین در کیانشهر

به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی تماس شهروندان با سامانه ی ۱۲۵ مبنی بر تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۹ شب گذشته زنگ ایستگاه ۲۱ و گروه نجات ۲ را به صدا درآورد و آتش نشانان روانه ی شهرک کیانشهر، تقاطع خیابان روحبخش و رجب زاده شدند.

سقوط سمند بر روی وانت بار در کیانشهر

حمزه جوادی فرمانده ی آتش نشانان در این باره گفت: در محل حادثه راننده یک دستگاه خودروی سواری سمند در هنگام عبور از خیابان روحبخش به دلیل نامعلوم در عدم توانایی کنترل خودرو پس از برخورد با جدول وسط بلوار خیابان رجب زاده و بلند شدن از سطح خیابان بر روی یک دستگاه وانت پیکان در حال عبور سقوط کرده و راننده ی وانت نیز بر اثر این حادثه در خودرو گرفتار شده بود.

سقوط سمند بر روی وانت بار در کیانشهر

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه، قطع برق و جلوگیری از نشت بنزین احتمالی خودروها با پشتیبانی یک رشته لوله ی آبدهی مشغول عملیات شدند.

سقوط سمند بر روی وانت بار در کیانشهر

جوادی تصریح کرد: با توجه به اینکه راننده ی ۴۰ ساله ی وانت قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده بود با حاضر شدن تیم اورژانس برای ادامه ی مداوا تحویل ایشان شد. گفتنی است؛ با حاضر شدن جرثقیل پشتیبانی منطقه و جابجایی خودروها و انتقال به محل امن و تحویل به عوامل راهور و انتظامی، آتش نشانان عملیات خود را پایان دادند.

بررسی علت اصلی این حادثه توسط عوامل راهور منطقه اعلام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟