به گزارش گروه حوادث رکنا، رضا مقدم بخشدار لاریجان شهرستان آمل گفت:هم اکنون درکیلومتر ۴۵ تا ۵۵ این جاده ، بیشتر آورده‌های ریزش شن و ماسه به سطح جاده را داشته و موجب بسته شدن جاده هراز از دوشنبه ۱۲ فروردین تاکنون شده است.
وی افزود: با وجود بسته شدن جاده هراز در روز‌های اخیر، عوامل راهداری این بخش لاریجان در تلاش برای پاکسازی سطح جاده و برقراری دوباره تردد در این جاده بوده و تاکنون حدود ۸۰ درصد حجم سنگ و شن موجود از سطح جاده هراز پاکسازی شد.
بخشدار لاریجان شهرستان آمل گفت: هنوز به طور دقیق نمی‌توان بازگشایی جاده هراز را اعلام کرد و بعد از پاکسازی کامل سطح جاده و اطمینان از امنیت کامل برای حفظ جان و سلامتی رانندگان، اطلاع رسانی خواهد شد.
رضا مقدم افزود: هم اکنون راه ارتباطی و جریان برق روستا‌های لوت، کهرود، ناندل و چندروستای واقع در دهستان دلارستاق بخش لاریجان که دو روز گذشته درگیر سیل شده بودند، با تلاش ساکنان این روستا‌ها و نیز بسیج همه امکانات دستگاه‌های اجرایی راه ارتباطی این روستا‌ها بازگشایی شد.
وی با بیان اینکه سیلاب به زمین‌های زراعی و باغی، درختان سیاه ریشه و سردهنه‌های کشاورزی این شهرستان خسارت وارد کرده است، گفت: با تلاش اکیپ‌های شرکت برق استان جریان برق این مناطق وصل شد.
بیش از ۱۵ هزار نفرجمعیت در ۸۰ روستای بخش کوهستانی لاریجان از توابع شهرستان آمل سکونت داشته و این بخش در مسیر اصلی جاده پرتردد هراز که ۱۱۰ کیلومتر آن تا محدوده استان تهران را شامل می‌شود، واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟