حجم ویدیو: 32.50M | مدت زمان ویدیو: 00:04:11

 

دستگیری باند جعل وانتشار چک پول و اسکناسهای جعلی سرهنگ دوم منصور حشمتیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوادث رکنا در خصوص جزئیات این دستگیری گفت: 14 فروردین ماه تیم عملیات کلانتری ١٤٤ جوادیه تهرانپارس در پی دستگیری یک فرد مظنون با همراه داشتن اسکناس جعلی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی فرد اصلی و جاعل اسکناس ها شدند.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در ادامه افزود: با گرفتن دستور از مقامات قضایی در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری جاعل شدیم و در بازرسی از محل جرم مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان اسکناس و چک پول جعلی به همراه آلات و ادوات چاپ شامل شابلون های مخصوص طراحی و پرینتر رنگی کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: سپس پرونده مقدماتی تشکیل و با هماهنگی جهت انجام تحقیقات وسیع تر متهمان دستگیر شده به پایگاه ٤ آگاهی فاتب تحویل داده شدند.

فرد مظنون که با به همراه داشتن پول های جعلی دستگیر می شود به پلیس گفت: دستفروش هستم و فردی 2 گوشی تلفن همراه برای فروش پیش من آورد که برای گوشی های موبایل مشتری پیدا کنم در اصل واسطه بودم. بعد از فروش گوشی ها و گرفتن پول نقد ساعت 4 نیمه شب در میدان رهبر تهرانپارس ماموران به من و همراهانم که در یک ماشین بودیم شک کردند و تازه آنجا فهمیدم پول هایی که بابت فروش گوشی های موبایل گرفته ام تقلبی است.

وی در ادامه گفت: بعد از دستگیری خریدار موبایل ها را معرفی کردم و در خانه اش لوازم جعل اسکناس پیدا شد. در حالیکه هیچ شناختی از این فرد جاعل ندارم و رابطه دوستی بین مان نبود و فرد جاعل پول های تقلبی ، جعل اسکانس ها را تکذیب می کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 467237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟